Audio & Vision SHOW 2013 - Sennheiser
2013. november 19., kedd, 19:15
Sennheiser fejhallgató hifi audio utcai fejhallgató hifi fejhallgató Sennheiser fejhallgató Momentum On Ear hifi show házimozi show szórakoztató elektronikai kiállítás Audio Vision SHOW
Ha azt nézzük, hogy kit lehetett leghamarabb megtalálni az Audio & Vision SHOW 2013 kiállításon, akkor az Audio Partner volt az. Kiléptünk a liftből, és egyből orrunk előtt termett a világ egyik legnagyobb fejhallgató gyártó cége, a Sennheiser. A forgalmazó ügyes válogatás után mindössze néhány terméket hozott a rendezvényre, azokat a modelleket, amelyekről úgy vélték, jól hangsúlyozzák a márka jelenlegi státuszát. És ez jó döntés volt; a folyamatos érdeklődések közepette az Audio Partner munkatársai egy pillanatra sem unatkoztak!
Minimál, de igényes standot alakított ki a Sennheiser disztribútora, mely szétválasztott két manapság népszerű, de gyökeresen különböző kategóriát: az otthoni hifi és utcai prémiumkategóriás fejhallgatókat. Az egyik oldalon tapasztalt zenerajongók segítettek az érdeklődőknek, míg a másik oldalon, ahol a divatos Momentum füleseket lehetett kipróbálni, ifjabb hölgyek és urak várták a kíváncsiskodókat.
A "hifis" oldalon a márka jelenlegi zászlóshajója, a világszerte elismert és afféle legendaként nyilvántartott HD 800 fejhallgató volt kipróbálható, kisebb testvérével, a HD 700-assal egyetemben. A kompromisszummentes meghajtás érdekében egy Lehmannaudio és egy (szintén kategóriájának egyik legjobbja) Sennheiser HDVD 800 fejhallgató erősítőt próbálhattak ki az érdeklődők. A HDVD 800 és a HD 800 együtt zseniálisan jól szólt, egyébként hamarosan tesztet is olvashatnak róluk az AV-Online hasábjain.
Visszatérve a kiállításra: a stand másik oldalán az új MOMENTUM On-Ear és a hagyományos MOMENTUM modelleket lehetett kipróbálni. A látogatók elismerése tükrözte, hogy manapság igenis van igény a komolyabb minőségű fülesekre, ráadásul a többféle választható szín közül sokan megtalálták a hozzájuk legközelebb álló verziót. Zenehallgatás után a fiatal munkatársak nyereményjátékot ajánlottak fel a résztvevőknek: külföldi koncertlátogatást, illetve tabletet sorsoltak ki a válaszadók közt.
További cikkek: